Ikast Skytteforening

Events

Ikast Skytteforening er meget alsidig og imødekommende skytteforening. Vi byder med stor glæde alle velkommen i vores faciliteter, til skydning med gevær og pistol – eller både og.

Er i en personaleforening, skal i holde polterabend eller er det bare tid til den årlige herre-, eller tøseaften, er skydning en fantastisk aktivitet.

Vi tilbyder naturligvis en kyndig instruktion, som foretages af vores egne instruktører, så alle procedurer og regler overholdes på banen til alles bedste.

Både før og efter jeres arrangement er i velkommen til at bruge vores faciliteter, hvor i kan nyde medbragt mad og drikkevarer.

Det skal dog nævnes, at alkohol først er tilladt efter en veloverstået skydning.

Alle skal medbringe gyldigt ID, bestående af sundhedskort kombineret med billede ID

Events Pris
Grundbeløb – opstart
kr. 750,00